Thursday, October 29, 2009

Sentap Seantero Dunia

Ramai btol sentap skang ni...yg xtau hujung pangkal pon sentap kan...

Kalau nak comment tu please focus on the topic...kajian menunjukkan wanita bila berdebat dlm sesuatu topik, lebih cenderung keluar topic dan menyerang selain dari focus/subjek tersebut...

Contohnya: marahkan pesananan aku pada wanita di luar sana...
Yang disalahkan : kerjaya aku plak tu...adoiiii...xrelevan...apo kono kejo aku dongen topik tu pon aku xtau la....ada ka aku kecam kerjaya org ittiew? lagi sadis....paras rupa...hahahaha....kalau debat dlm parlimen camni....kuang kuang kuang....

Pesanan...bila dah komen kan....baca balik sebelum post tu...tambahan plak kat blog org....

Cukup2 la aktiviti memalukan diri korang sendiri (statement ni bakal sentapkan ramai org, xcaya?pasni berduyun nak komen)...aku sedap gak baca kat sini....aku nak delete pon bleh, tapi xpayah la....

org akan kata ni la pompuan, kalau gaduh tu abis isu luar dalam dia serang....

Terima kasih kepada yg komen dgn adab sekaligus menerangkan ape sebenarnya terjadi...sy hargai...agak terbalik plak...org yg KALAU nak sentap beradab....yg lain pakai nama Anonymous, aku xkenal plak tu, lain la kawan aku tu, aku kenai...adoi.....buat aku senyum sorang2....

Perlu ke aku block blog aku ni? kena discuss dgn bee2 dlu..

agak2 nk delete komen yg dah tertulis tu...delete je...aku buat2 xnampak....

pada pembaca blog...sentap2 jugak..karang sentap punya sentap...strok!!