Friday, October 30, 2009

Menggunakan kuasa yg ada....

Dengan kuasa dan hak yg ada pd sy...dengan ini sy akan save comment2 defensive tertulis kat cni dan sekaligus delete...debate dah bertukar kepada tidak profesional ni malas nk layan...
Lagipon ni blog aku ye x...suka hati aku la nk private ke x....
Kurang2 bleh aku tunjuk contoh kat setengah org tu yg xtau nk delete komen...pastu salahkan org pengunjung blog dia mai cni...
Bak kata org
Lu mai cni wa xajak
Lu bukan sedara wa
Lu mai cni sukarela
10rg je aku ajak pon...yg lain idung xmancung pipi tersorong2....
(berduyun plak nak komen)
Wa xsuruh lu tekan mai cni
Wa x acu pistol pon lu mai cni
entry aku sblom ni telah mendapat sambutan, walaupun x dikomen pada entry tersebut
ye la brape kali nak termalu diri sendiri ye x....
adoi..aku xnak la publisiti murahan camni...
dengan kuasa yg ada pada aku....
jgn terasa ye...karang sentap pulak....
ye la masing2 rasa betul, walaupun xde ape yg nak disalahkan...